تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...غربالگری اول...

1393/2/22 8:58
نویسنده : ...مامی مریم...
6,840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برمبوس

سلام یگانه فرزندمبوس

   مامان جون این روزا، روزای شلوغیه به خاطر همین خیلی دیر دارم راجع به غربالگریت مینویسمسکوت امروز سومین سالگرد عقد من و باباییهخجالت 1390.02.22 (جمعه) من و بابایی به عقد هم در اومدیم، یادش بخیرمتنظر

این یه عکس از عقد محضریه من و باباییخندونک

   خوب، خوب از موضوع عقد خارج شیمچشمک

   سه شنبه 1393.02.09 (درست روز تولد دایی مهدی) من نوبت غربالگری داشتم، (غربالگری متشکل از یه سونوگرافی هست که توی اون مشخص میشه ستون فقرات و استخون بینی نوزاد تشکیل شده و اگر اندازه این دو تا طبیعی نباشه یعنی جنین به اندازۀ کافی رشد نکرده بعد از سونو قبل از 24 ساعت باید یه آزمایش هم داده بشه که توی این آزمایش سندرم دان و دیگر مسائل رو کنترل میکنن، هر مشکلی توی این آزمایشات وجود داشته باشه خطرناکهسکوت)

   خانم دکتر طاهری پناه گفته بودن برای غربالگری حتما برم پیش دکتر حمید بهنیا، ایشون یه آقا دکتره مسن، بسیار جدی و خشن خطا بودن، وقتی سر ساعت رفتم مطبه آقای دکتر، نفر اول بودم، خیلی خوشحال شدم چون شنیده بودم اگه نفر اول باشم ایشون خسته نیستن و مهربوننخندونک وقتی داشتن سونو میکردن من ساکت ساکت سکوت بودم، به خاطر همین خود دکتر شروع کرد به صحبت، گفت: اسمت چیه؟ درسخوان گفتم: مریمخجالت گفت: چند سالته؟ درسخوان گفتم: 29 سالخجالت گفت: طبیعی باردار شدی؟ درسخوان گفتم: بلهخجالت یه خورده شما رو نگاه کرد و گفت: بچه سالمی داریخندونک وای خدا قند تو دلم آب شدخندونک گفتم: خدا رو شکر، مرسیخندونک بعدشم گفت: بیرون منتظر باش تا جواب آماده شه، همه چیز نرمال و طبیعیهآرام از جنسیت هم چیزی نگفت، خانوم منشی گفت: قبل از هفته 16 مشخص نمیشه، و ما تو هفته 11 بودیمزیبا

   اینم عکسایی که آقای دکتر از شما گرفتنمحبت

   این در واقع ستون فقرات شماست، مامان قربون ستون فقراتت بشهخندونکمحبت

   اینم مماخته مامان جونبوس

   اینم نتیجه کلی سونوگرافی دکتر بهنیا که خدا رو شکر همه چیز خوب بودمتنظر

   بعد از انجام سونوگرافی سریع رفتم آزمایشگاه نیلو که مرکز آزمایشات غربالگری هست، آزمایشم رو انجام دادم و گفتن: برای گرفتن جواب فردا برمچشمک 1393.02.10 روز چهارشنبه رفتم برای گرفتن جواب، اینم جواب آزمایشگاه نیلوسکوت

   بعد از گرفتن جواب تماس گرفتم و برای پنج شنبه 1393.02.11 از خانوم دکتر وقت گرفتم، با بابایی رفتیم بیمارستان لاله و خدا رو شکر خانوم دکتر اولین نفر ما رو دیدن (البته بابایی نیومد داخل) و اصلا معطل نشدیمچشمک ایشون بعد از دیدن جواب آزمایشها بهمون تبریک گفتن و گفتن: خدا رو شکر همه چیز خوبه و من باید حسابی حواسم به شما جمع باشه و سه هفته دیگه برم برای انجام تست دوگانه و بعد از گرفتن جواب تست مجددا بریم پیش خانوم دکترعینک این تست رو 1393.03.03 روز شنبه انجام میدم.

   فرزندم خداوند رو هزاران بار شکر میکنم بابته سلامتی شما، شما هم از خدا جون مهربون بخواه که نی نی خاله ها رو بزاره تو دلشون، اونارو بیشتر از این چشم انتظار نزارهمتنظر

   راستی این پتو رو به سفارش مامان جون (مامانِ مامان مریمخندونک) براتون از عسلویه خریدمخندونک

   کره ای هست، جنسش خیلی خوب و نرمه و بابایی خیلی برای خریدش وسواس نشون دادخطا آخه میگفت: پوست شما حساسه باید جنس پتوش خوب باشهخندونک

   دست مامان جون بابت همه زحمتاش درد نکنهمحبت

   قیمتش هم شد 65000 تومن، امیدوارم دوسش داشته باشی یگانه فرزندمبوس

 

پسندها (1)

نظرات (7)

mali6410
22 اردیبهشت 93 9:15
پتو نازی خریدی مبارک نی نی نازت وخودتون باشه. خدارو شکر که همه آزمایشا خوبن.
...مامی مریم...
پاسخ
قابل شما رو نداره ملیحه خانوم گل سلامت باشی عزیزم
افسونی
22 اردیبهشت 93 9:24
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سامی جونم خودتی چقد به هم میاین ایشالله سال دیگه سه نفری سالگرد عقدتون رو جشن میگیری عزیزم
...مامی مریم...
پاسخ
اااا افسون جون شما قبلا منو ندیده بودی پس یادم باشه حتما عکس عروسیم رو هم نشونت بدم مرسی عزیزم انشالله عزیزم انشالله شما هم در کنار همسرتون و فرزندانتون روزای خوب و خوشی رو داشته باشین
بالاکس
22 اردیبهشت 93 9:52
مریم جونم سالگرد عقدتون مبارک باشه ایشالا به پای هم پیر بشین پتو خوشگل نی نی هم مبارکه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی فاطمه جون، سلامت باشی قابل نداره
مامان بهار
25 اردیبهشت 93 10:47
خدا رو شکر که همه چی رو به راهه ...حسابی به خودت برس و تا میتونی ام واسه نی نی خرید کن اخه تا دو سه ماه دیگه چنان سنگین میشی که دیگه نمیتونی قدم به قدم برداری...راستی سالگرد ازدواجتونم مبارک ...انشالا سال دیگه با نی نی نازت جشن میگیری.....من واسه 10 خرداد وقت سونوی چهار بعدی دارم جنسیت نی نیم که مشخص شد خبرت میدم تا اسمی که بهار بیاد واسم پیدا کنی و کمک کنی به نظر من انتخاب اسم سخت ترین کاره
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی مامان بهار آره ولی چون هنوز جنسیت رو نمیدونم سعی میکنم برای خرید خودمو کنترل کنم مرسی عزیزم انشالله آخی عزیزم بی صبرانه منتظرم تا ببینم جنسیت نی نیت چیه، من چون هنوز نمیدونم جنسیت نی نی چیه یه آرشیو اسم جمع آوری کردم، انشالله بعد از تعیین جنسیت حتما برات ارسال میکنم به نظر منم سختترین کار انتخاب اسمه، هر چی بیشتر میگردی کمتر پیدا میکنی
*heliya joon*
28 اردیبهشت 93 16:32
ووووووعروسو ببین همین دوست خودمونهههههه چه نازی مریمی اینقدر خوشم میاد سریعا خودت رخ نمودی منم عسک عروسیتو ندیدمممم الهی سال دیگه سه تایی برین آتلیه در این تاریخ خاص بعکسین و بذاری اینجا ما هم ببینیمو هی تعریفتو بکنیم خدا رو شششششششششششششکر صد هزار مرتبه که خوب بودین هم خودت هم نی نیت
...مامی مریم...
پاسخ
چشمات ناز میبینه عزیزم هلیا عکس عروسیم رو که دیدی تازه کلی هم تعریف کردی یادت نمیاد انشالله مرسی عزیزم انشالله به زودی ما هم به وبلاگ نی نی شما سر بزنیم
تينا
30 اردیبهشت 93 10:38
آخي عزيزم عكس عقدتون چقدر قشنگ بود بسيار خوشمان آمد پتوي نيني هم بسيار زيبا بود مباركش باشه و دسته مامانه گلت هم درد نكنه من عاشقه مماخه نينيت شدم اندازه نخود بود
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی سلامت باشی، دست همه مادر پدرها برای همه زحمتاشون، جهیزیه، سیسمونی و... درد نکنه، انشالله سایه اشون بالا سرمون باشه وقتی مامانم اینا دماغ نی نی رو دیدن همه به اتفاق گفتن: دماغش به علی رفته من فکر کنم بچه سرراهیم یعنی چی آخه؟ یعنی دماغ من خیلی گنده است
میکادو
18 خرداد 93 18:38
سلام عزیزم چه لباسای خوشگلی خدااااااا.راستی معمولا چه سایزی میخری؟ سالگرد عقدتونم مبارک باشه بیشتر عکس بزار منم مثل خودت عاشقه عکسم.
...مامی مریم...
پاسخ
سلام الهام جون مرسی که بهمون سر زدی عزیزم اینا سایزاش بین 0 تا 18 ماه متفاوته وبلاگ من که همش عکسه ولی بازم هر چیزی که بگیرم حتما عکس میزارم