تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...سفر با تو دلی...

1393/2/29 15:42
نویسنده : ...مامی مریم...
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یگانه فرزندمبوس

   قربونت برم، مامان فکر میکنه شما در نهایت جهانگرد میشیخندونک آخه الان که شما 4 ماهته 3 تا مسافرت رفتی، شیراز، عسلویه، نور، البته وقتی میرفتیم سمت شیراز یک روزم اصفهان بودیمخندونک

   سه شنبه 1393.02.23 به مناسبت روز پدر تعطیل رسمی بود، صبح زود به اتفاق خانواده دایی مهدی، مامان جون و بابا جون و عمه ها زدیم به جاده و رفتیم به سمت شمالچشمک هفته گذشته شما جنوبی ترین دریای ایران بودی (خلیج فارس) کمتر از یک هفته شما شمالی ترین دریای ایرانی (دریای خزر)خندونک خیلی خوش گذشت، خدا رو شکر هوا بسیار عالی بود، یه نمه بارونه خیلی خوبی هم میومد، بابایی از شما و مامان یه عکس خیلی خوب کنار دریا انداخته که در اولین فرصت میزارمش، امروز اومدم تا عکس لباسایی رو که از شمال برات خریدم رو بزارمچشمک

   سه شنبه که تا ظهر تو جاده های زیبای هراز بودیم، ظهرم جاتون خالی بعد از آماده سازی خونه و خوردن ناهار، یه چُرت مرغوب زدیم و بعد هم رفتیم کنار دریا کلی عکس گرفتیم، ترنم هم کلی شن بازی کردخندونک چهارشنبه هم رفتیم خرید، برای ناهار هم رفتیم رستوران مورد علاقمون که همیشه میریم (تمیشان) مثل همیشه عالی بود، عصرش باز هم رفتیم خریدخندونک

   یگانه فرزندم این جوراب رو از فروشگاه دثار توی رویان برات خریدم، 3900 مبارکت باشهخندونک

   اون شب بارون میومد به خاطر همین ما برای شام هم رفتیم فست فود بارونخندونک خیلی فضای جالبی شده بود، به خاطر اینکه خونه کنار دریا بود، شبا پنجره ها رو باز میزاشتیم و صدای دریا رو میشنیدیم، صدای دریا، نم نم بارون، نسیم خنکی که باعث میشد سرمون رو هم ببریم زیر پتو، همه چیز خیلی لذت بخش بودزیبا

   پنج شنبه بعد از رفتن به پنج شنبه بازار و ناهار و خواب، من و بابا رفتیم بگردیم، به یه فروشگاهی برخوردیم که تا به حال ندیده بودیم، هر کسی از این فروشگاه میومد بیرون یه عالمه خرید کرده بود، من و بابا هم مشتاق شدیم بریم ببینیم چه خبرهخندونک رفتیم اونجا و برای اولین بار بابایی با دیدن لباسای بچگونه دلش میخواست همه رو بخره، چون واقعا قشنگ بودن و قیمتاشون هم خیلی خوب بود، امیدوارم تو هم دوسشون داشته باشی، من و بابایی که عاشقشون شدیممحبت

   اینا رو از فروشگاه تیما توی نور برات خریدیم عزیزممحبت بابایی اول این لباس رو دید و یه دل نه صد دل عاشقش شد، گفت: این چقدر قشنگهخندونک منم خیلی خوشم اومدزیبا یازده هزار تومنخندونک

   این یکی هم یازده هزار و پانصد تومنزبان

   این زرافه رو هم خیلی دوست میدارم، 15500

   ایشونم 16500خندونک

   امیدوارم به سلامتی و دل خوش ازشون استفاده کنیبوس

   راستی، مامان این روزا خیلی سخت میخوابید به خاطر همین بابایی از خیابون مفتح که لباس بارداری داره برام یه بالش بارداری خریده، خیلی ازش راضیم و باهاش راحت میخوابم، ببینش، 60هزار تومنراضی

   اینم جعبه اش که هم مارکش معلومه هم اینکه به چند روش میشه باهاش خوابید، علاوه بر خوابیدن بعدها برای شیر دادن و همینطور آموزش نشستن به شما هم مورد استفاده قرار میگیرهچشمک

   مامان شنبۀ هفتۀ آینده برای مرحلۀ دوّم غربالگری میره، بعد از غربالگری بازم میام همه چیز رو برات مینویسم یگانه فرزند عزیزم، دلبندمبوسبای بای

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

افسونی
29 اردیبهشت 93 15:57
مبارکش باشه عزیزم چقد قیمتاش مناسبه
...مامی مریم...
پاسخ
سلامت باشی آره افسون جون خصوصا نسبت به خریدای قبلی کلا فروشگاهه ارزون بود چون هر کی میومد بیرون یه عالمه خرید کرده بود، جنساشم خیلی خوب بود، من برای خودمم چند تا لباس بارداری با قیمتای مناسب خریدم
saharr
29 اردیبهشت 93 16:03
خیلی خوشملن من هرچی سرهمی دیده بودم ساده بودن ولی اینا نازن راستی شمال و این قیمتا؟ارزونی؟تو شمااااااااااااال
...مامی مریم...
پاسخ
چشمات ناز میبینه عزیزم من خودمم تعجب کردم چون معمولا شمال گرونه، ما اغلب اوقات از ایران کتان خرید میکنیم که فروشگاه گرونیه، فروشگاه تیما تازه باز شده بود، شاید برای جلب مشتری بود، نمیدونم ولی هر چی که بود ما راضیم بودیم، خدا هم ازشون راضی باشه
بالاکس
29 اردیبهشت 93 16:54
سامی جون مبارک باشه خیلی لباسای نازی خریدی لباس زرافه ای خیلی خوشگلهو توپ توپیه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی فاطمه جان مدل زرافه هفت هشت ده تا بود، تا ما رفتیم بقیه جنسا رو ببینیم برگشتیم دیدیم فقط همین یکی ازش مونده منم سریع برش داشتم
تينا
30 اردیبهشت 93 10:31
آخ كه چقدر ناز بودن من عاشقه لباساي عروسكيم لباسا فوق العاده بودن و قيمتسون بسيار مناسب انشاله نينيت سالم و سلامت تنش كنه عزيزم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی تینا جون مهربونم مرسی که مثل این سحر بی تربیت نیسی انشالله ممنونم عزیزم
سمیه
30 اردیبهشت 93 10:36
سلام مریم جون خیلی قشنگن مبارک باشه ایشالا به خوشی تنش کنی منم رامسر یه تاپ برا نی نیم خریدم دعا کن زودی بیاد تو دل مامانش که باباش دیگه تحمل نداره
...مامی مریم...
پاسخ
سلام مرسی عزیزم، انشالله امیدوارم خیلی خیلی زود فرزندت بیاد تو دلت و بیشتر از این چشم انتظار نزارتتون
mali6410
30 اردیبهشت 93 10:46
سامی جونم لباسای نی نی خیلی خوشگلن از اولی که گفتی علی آقا انخاب کرده خیلی خوشم اومد من نی نی دار شدم بفرس برا بچه من آخه برا نی نی تو کوچیک میشه شوخی کردم عزیزم انشالله به دلخوشی تنش کنی عزیزم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی ملیحه جان ملی نمیدونی من خسیسم برای نی نی کوچیک بشه میزارم برای نی نی بعدیم قابلتو نداره عزیزم شما نی نی دار بشی خودم میخرم براش میفرستم انشالله، ممنونم
مامان عاطی(مرجان)
30 اردیبهشت 93 15:08
سلام عزیزم خریدات مبارکه گلم من همسایه نورم ولی تا حالا از این فروشگاهها نشنیدم که اینقدر قیمتاش مناسب باشه انشاله کوچولوت به سلامتی ازشون استفاده کنه
...مامی مریم...
پاسخ
سلام، مرسی عاطی جان فعلا که نمیدونم جنسیت چیه سالم باشه، صالح باشه، خوشگل باشه، خوشتیپ باشه، خوشرو باشه، خوش قلب باشه، مهربون باشه همینا کافیه من خودمم نور زیاد میرم ولی تا به حال این فروشگاه رو ندیده بودم، تازه باز شده اگه ایران کتان رو بلدی، سه چهار تا مغازه بعد از ایران کتان هست، اسمشم تیما همه چیزم داره، لباس بچه، پوشاک زنانه و مردانه، حوله، ست بهداشتی، پتو، روتختی، لوازم چینی و... سلامت باشی عزیزم
میترا
30 اردیبهشت 93 20:56
سامی جون مبارکت باشه خیلی لباسهای قشنگی گرفتی ایشالله بهسلامتی تنش کنی
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی میترا جونم، انشالله نی نی شما هم به سلامتی و دلخوش لباساشو تن کنه
sanaz
7 خرداد 93 11:57
Lebasash mobarakesh bashe kheili khoshgelan
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی عزیزم سلامت باشی
مامان کیان
18 خرداد 93 14:46
چرا از جای گرون ادم باید بخره؟؟؟ مگه اجباره حتی اگر خیلیم ادم پولدار باشه البته این نظر منه !!! پاساژ نوزادی جمهوری خیلی قیمتهاش مناسبه تهران از همه شهرهاارزونتر میده اونم جنس خوب شماااااال وای
...مامی مریم...
پاسخ
من صرفا از جای گرون خرید نمیکنم از چیزی که خوشم بیاد میخرم گرون و ارزون مارک و غیرمارک خیلی مهم نیست مهم اینه که کیفیت داشته باشه و زیبایی