تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...غربالگری دوم...

1393/3/18 13:48
نویسنده : ...مامی مریم...
5,334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر یگانه فرزند عزیزم و همه اونایی که بهمون سر میزننآرام

   زمان داره میگذره و شما داری روز به روز بزرگتی میشی، الان تو هفدهمین هفته از حضورت هستی عزیزممحبت داشتم مشخصات هفته 17 رو میخوندم، نوشته بود توی این هفته جنین اندازۀ یک پیاز گنده استخندونک مامانم الان بوی پیاز میدیقه قههمحبت قربونت برم، 15 هفته و 2 روز از حضورت گذشته بود که برای انجام آزمایشات غربالگری دوم رفتم آزمایشگاه نیلو، غربالگری دوم سونوگرافی نداره، خانم دکتر گفته بود بعد از اینکه جواب آزمایش رو گرفتم ببرم بهش نشون بدمسکوت بعد از آزمایش با بیمارستان لاله تماس گرفتم و گفتم: برای نشون دادن جواب آزمایش غربالگری دوم میخوام از خانم دکتر طاهری پناه نوبت بگیرمخندونک خانم منشی گفت: خانم دکتر خرداد ماه کار نمیکننغمگین ولی من یه عالمه دلشوره داشتم، همین که از هفته 11 شمارو ندیده بودم همین که دلم میخواست دکتر زود جواب آزمایش رو ببینهخطا منشی گفت: دکتر 14 و 15 خرداد برای سر زدن به بیماراش میاد، 14 خرداد ساعت 10 بهت نوبت میدم، منم گفتم: یعنی امکان نداره زودتر نوبت بدین، چون اونموقع تعطیلیه و امکان داره تهران نباشمخطا ایشون گفتن: یا 14 و 15 خرداد یا تیر ماهتعجب وای من تا تیر طاقت نداشتم همین الان هم دلم اومده تو دهنمزبان گفتم: باشه 14 خرداد 10 صبح میامسکوت

   بعد از کلی انتظار بالاخره 14 خرداد رسید، شما 16 هفته و 6 روزت بود و احتمال اینکه بتونن جنسیتت رو بهم بگن خیلی زیاد بود، من و بابایی کلی ذوق داشتیم به خاطر همین ساعت 8 رفتیم سمت بیمارستان لالهخندونک خیلی شلوغ بودخطا ولی چون من باردار بودم نفر اول شدمخندونک ساعت 10 دکتر اومد و من خوشحال از اینکه نفر اولم ولی متاسفانه بعد از اومدن دکتر یه خانوم خیلی بد حال اومد، خیلی حالش بد بود، دکتر معاینه اش کرد و گفت همین الان باید عمل بشهخطا دکتر رفت برای عمل، تا ساعت 1 هر چقدر منتظر شدیم نیومد، من و شما و بابا حسابی خسته شده بودیم، از منشی پرسیدم: دکتر کی میان؟ ایشون گفتن: حداقل تا یکساعت دیگه نمیانکچل بابایی رفت برامون یه خورده خوردنی گرفت، بیست دقیقه ای نگذشته بود که گفتم: برم ببینم دکتر نیومده؟!؟ رفتم دیدم بله خانوم دکتر اومده و چون صدا زدن من نبودم یه نفر دیگه رفته داخلکچل وای خدا من خیلی خسته بودم از ساعت 8 منتظر بودم و الان ساعت 1.30 بعد از ظهر بود، دیگه داشت گریه ام در میومدغمگین همینطور که دستم رو شکمم بود و بی حوصله بودم برای اولین بار حرکت شما رو حس کردمخندونک مامان قربونت بره، عین یه ماهی تو دلم تکون خوردی، انگار یه چیزی تو دلم سُر خوردخندونک سریع یه شکلات خوردم که شما بیشتر حرکت کنی و بتونیم توی سونوگرافی جنسیتت رو ببینیمخندونک

   بالاخره ساعت 1.45 نوبتمون شدخندونک خانم دکتر جواب آزمایش غربالگری رو دیدن و گفتن: خدا رو شکر همه چیز خوبه، فشارم مثل همیشه 10 روی 6 بود و از ماه پیش هیچی وزن اضافه نکرده بودمخطا توی ماه اول دو کیلو توی ماه دوم یک کیلو، توی ماه سوم یک کیلو و جمعا چهار کیلو وزن اضافه کردم و توی ماه چهارم هیچ اضافه وزنی نداشتمخطا خانوم دکتر سونو رو انجام دادن و گفتن: شما 290 گرم وزن داریخندونک ضربان قلبت منظم بود، صدای ضربان قلبت یه آرامش خوبی بهم میده مامان جونبوس از دکتر خواستم اگر جنسیتت مشخصه بهم بگه، ایشون یه مقدار تلاش کردن ولی گفتن: معلوم نیستغمگین دو سه تا ضربه به شکمم زدن بلکه شما تکون بخوری ولی شما از ساعت 8 حسابی خسته شده بودی و اصلا حال نداشتی تکون بخوری، آخه شما شیرازی هم هستی مامان جونخندونک فقط یه خورده انگشتات رو باز کردی و بستی خانوم دکتر گفتن: خیلی خسته ای و حال نداری تکون بخوریخندونک یه لحظه هم که پاتو باز کردی بند ناف رو گرفتی جلوی خودت، آخه شما خیلی باحیائی مامان جونبوس دکتر گفتن: 18 هفتگی بریم پیش دکتر بهنیا تا سونو چهار بعدی انجام بدن که هم از سلامت کلیت مطلع بشیم، هم جنسیت شما واضح و مشخص باشه و هم بتونیم سی دی سونوگرافی رو بگیرم تا به بابایی که روش نمیشه بیاد پیش خانوم دکتر نشون بدیمخندونک منم زنگ زدم به دکتر بهنیا برای شنبه 1393.03.24 ساعت 15:00 با دکتر بهنیا وقت گرفتم انشالله زود زود میام میبنمت عزیزمبغل

اینم غربالگری مرحله دوم

اینم شکم مامان، وقتی شما تو دل مامانی و وارد هفته 16 شدیمحبت

   راستی خاله جون توی سونوگرافی با کله پاچه خیلی مهارت دارنخندونک زمانهای قدیم که سونوگرافی به شکل امروزی وجود نداشته، مامانا برای اینکه بدونن جنسیت تودلیشون چیه به روشهای مختلفی سونوگرافی میکردنخندونک مثلاً: نمک میریختن روی سر مادر، یا از حالت پوست یا شکم مادر سونوگرافی رو انجام میدادن، یکی از این روشهای قدیمی که گویا از بقیه دقیقتره سونوگرافی با کله پاچه استزبان وقتی میخوان کله رو تمیز کن بعد از شکوندن کله به آرواره ها نگاه میکنن اگه پشت استخون آرواره یا فک گوشت وجود داشته باشه نی نی دختره و اگه گوشت نداشته باشه نی نی پسرهخندونک وقتی شما رو دو ماهه باردار بودم، خاله با کله پاچه سونوگرافیمون کرد و گفت: شما پسریمحبت هفته 15 که بودم مجدداً توسط خاله به این روش سونوگرافی شدم و باز هم شما پسر بودیخندونک روزی که وارد هفته 17 شدم، عمه ها هم به همین روش سونوگرافی کردن و شما برای بار سوم هم پسر شدیخندونک به روش قدیمی ترها از نوع شکم و پوست و حالت نشستنم هم شما پسر تشخیص داده شدیخندونک حالا هفته دیگه با سونوگرافی چهار بعدی مشخص میشه این نوع سونوگرافی ها تا چه حد درستهزیبا

   مامان جون شما صحیح و سالم باش، صالح باش، همین برای من و بابایی کافیه و خدا رو هزاران بار شکر میکنیممتنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سعیده
18 خرداد 93 14:14
ایشالا نی نیت سالم باشه سعیده جون مرسی که بهمون سر زدی
افسونی
18 خرداد 93 14:39
عزیزم ایشالله نی نیت هر چی که هست صحیح و سالم باشه که هیچ چیز بالاتر از سلامتی نیست اینو الان خیلی خیلی خوب میفهمم با تمام وجودم دعا کن زودی دست امیدم خوب بشه سر زایمانت مدیونی اگه دعا نکنی شمکتم خیلی ناز شده
...مامی مریم...
پاسخ
افسون عزیزم حتما حتما خیلی زود زود دست امید جان خوب میشه، نگران نباش و برای سلامتیش دعا کن انشالله همه بچه ها صحیح و سلامت باشن و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بش مرسی عزیزم
مامان کیان
18 خرداد 93 14:54
ایشالاهر دوتاتون سلامت و پرانرژی باشی و فرزندت سالم و صالح در پناه خدا باشه زیر سایه پدر و مادرش ایشالا
...مامی مریم...
پاسخ
سلامت باشی عزیزم، انشالله که همینطور میشه همچنین برای فرزند شما
تينا
18 خرداد 93 15:19
آخي عزيزم نيني رو نگاه عاشگـــــــــــــــــــــــــــتم ديگه من عاشقه شكم ماماناي نيني دارم اصن يجوري ميشم شيكمشونو ميبينم انشاله كه نينيتو سالم بغل ميگيري
...مامی مریم...
پاسخ
ما هم عاشگتیم تینا جون شکمم سفته سفته تینا خودمم ازش خوشم میاد همه چیز تا یه هفته دیگه معلوم میشه، البته اگه نی نی ناز نکنه و خودشو نپوشونه انشالله عزیزم، انشالله شما هم همینطور
میترا
18 خرداد 93 18:19
سلام عزیزم ایشالله که نینیت سالم باشه سلامت باشی میترا جان، نی نی شما هم انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد عزیزم
aysuda
19 خرداد 93 8:08
سلام عزیزم نوشت هات خیلی به دلم میشینه سامی جوووون شیکمت خیلی نازه وووووویی انشالله بچتو صحیح و سالم بغل میگیری عزیزم زود زود آپ کن بوووووووووووووس
...مامی مریم...
پاسخ
سلام آیدا جون مرسی عزیزم انشالله هفته آینده بعد از سونوگرافی 4 بعدی حتما آپ میکنم
نیوشا
19 خرداد 93 12:02
واااااای خدا شکمشو یعنی الان یه نی نی ناز و تپلی اون توهه؟ خدا حفظش کنه
...مامی مریم...
پاسخ
قربونت برم نیوشا جون انشالله خیلی زود شکم خودتو ببینیم
بالاکس
19 خرداد 93 12:36
آخی چقد شکمت بامزه شده گرد و قلمبه انشالا نی نی سالم وصالح باشه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی فاطمه جون انشالله هر چی که خیره، راضیم به رضای خدا
مامان بهار
19 خرداد 93 17:01
سلام- خوشحالم همه چیز رو به راهه منم مثل تو حیرون موندم رفتم 17 هفتگی سونو گفت احتمالا پسره ولی قطعی نیست اخه درست توهمون لحظه شروع کرد به حرکت خوردن و حالتی شد که نتونستیم بفهمیم دقیق چیه بچه های من از بس فانن برا خودشون من گذاشتم هفته 20 برم که دیگه قطعی بتونیم بفهمیم چیه البته اگر نخواد دلبری کنه و حرکت کنه .
...مامی مریم...
پاسخ
آخی عزیزم چقدر شیطون و شیرین بشه، انشالله هر چیز که خیره همون میشه به سلامتی عزیزم جنسیت مشخص شد اسمایی که به بهار میاد رو برات میفرستم
mali6410
21 خرداد 93 8:36
سامی جون شکمت باحال شده انشالله که سالم وصالح باشه وباعث افتخار شما وعلی آقا
...مامی مریم...
پاسخ
دیگه هر چقدرم بخواد خودش و قایم کنه بالاخره باید بگه جنسیتش چیه، خوب میخوام برم براش وسیله بخرم مرسی عزیزم