تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...خریدهای سلنا جونم...

1394/2/16 10:28
نویسنده : ...مامی مریم...
3,311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

   مامان جون، دختر نازنینم، شیرینم، چون قصد دارم وبلاگ جدید برات باز کنم و توش بیشتر در مورد روابطمون بنویسم میخوام توی این پست تمام خریدایی که برات انجام دادم و ازشون عکس گرفتم (چون بعضی از خریدات رو به خاطر مشغله فراموش کردم ازشون عکس بندازم.) اینجا بزارم که توی وبلاگ جدید کمتر عکس و قیمت بزارمچشمک   قبل از همه چیز لباسایی که مامان وقتی شما تو دلش بودین می پوشیدخندونک

   این بلوز برای مهمونیچشمک

   و اینم برای بیرونراضی

   ببین توی تن مامان چطورهخندونک

   مامان جون شما اینجا 23 هفته است که مهمون دلمیمحبت

   این رو از فروشگاه تیما خریدیم، توی سفری که به نور داشتیم، برای تو خونهخواب آلود

   این رو هم مامان جی (مامان مامان مریم) تو همون سفر برام خرید، فکر کنم حدوداً 20 هزار تومنراضی

   اینم خرید ما از عسلویه است، 40 هزار تومنسکوت

   خوب حالا خریدای خودت که بعضی هاش بعد از تولدت به دستم رسیده، مثل پردۀ اتاقت که بعد از تولدت خریداری و نصب شدخطا

   پردۀ اتاقت رو از پاساژ بوستان پونک خریدیم، فکر میکنم حدوداً 200 تومنمتفکر

   اینم تخت شما، آویز موزیکالت رو از خیابون بهار خریدیم 75 هزار تومن، چون تم اتاق شما پروانه است سعی داشتم یه مدلی بگیریم که به تم اتاقت بیاد عزیزمراضی

   اینم کشوهای تخت شما بعد از چیدن لباسای کوشولوتبوس

   اینم کمد لباساتونچشمک

   این عطر خوشبو رو باباجون از بازار براتون خریدنآرام

   اینم تشک و بالشتون که مامان جی (مامان مامان مریم) زحمتشو کشیدنبوس

   اینا رو هم از نمایشگاه کتابی که شرکت برگزار کرده بود براتون خریدمچشمک

   اینا رو مامان جی زحمت کشیدن از مشهد براتون خریدنسکوت

   این رو هم توی حراج 50% براتون خریدن 10000 تومنزبان

   نمیدونم اینو چند گرفتنخواب آلود

   این حوله هم به صورت فشرده بود که وقتی انداختیم تو آب باز شد، تصویر روش یه میکی موس بودخندونک

   این بلز رو هم باباجی (بابای مامان مریم) براتون گرفته که از همین الان موسیقی کار کنینخندونک

   جوجه کوچولو رو هم ترنم (دختر دایی مهدی) برات خریده عزیزمبوس

   اینم ست ناخون گیر شما، من که دوسش میدارمزیبا

   مامان جون قیمت اینا رو هم دیگه یادم نیستسکوت

   مارک شابن، از پاساژ تهران آریاشهر خریدیمچشمک

   اینم از همون مغازهراضی

   مارک bcc از هفت حوض خریده شدهچشمک

   اینم از همین مغازهچشمک

   مارک آشور، پاساژ بوستان پونک، بازارچۀ شقایقخندونک

   اینا رو از عافیه جون با نام هنری ELA خریدم که بسیار دوسشون میدارممحبت فکر کنم قیمت همشون با هم شد حدوداً 180 دقیقاً یادم نیستسکوت

   حلقۀ اسمتون که به در اتاقتون نصب شدهخندونک

   اینم گیره پردتون که پرده رو باهاش جمع میکنم تا آفتاب بیاد تو اتاقتخندونک

   این تل و پابند ست که هر کی میبینه کلی ذوقش و میکنه، با یه پیکسل چشم نظر که خیلی دوسش دارمزیبا

   این لگ رو هم از بازار جنت خریدیمزبان

   پیش بند یکبار مصرف، از پاساژ بوستان پونک، 7500 تومنخواب آلود

   این تیشرت رو هم از دبنهامز گرفتیم 39000 تومن، بدون حراجچشمک

   این دو دست رو هم از فروشگاه وایبری نیم وجبی خریدمخندونک دستی 28 هزار تومن، نیم وجبی من انشالله دوسشون داشته باشی من که خیلی دوسشون دارم، خصوصاً پلنگی روزبان

   این شلوار توپ توپی بامزه رو از کرج، چهارشنبه بازار نزدیک خونۀ دایی مهدی خریدیمخندونک فکر کنم 5000 تومنزبان کلاه رو از بوستان پونک، 21 هزار تومن، که میخوایم بریم شمال انشالله ازش استفاده کنی و صورت نازت نسوزه مامانمبوس بلوز رو هم از بوستان پونک ولی قیمتش یادم نیستسکوت

   این پودرم از سایت مانا گیفت 74000 تومن گرفتم که مجسمه دست و پای خوشگلت رو بسازم، بماند که عمو آرش و بابا دست به دست هم دادن و نشد که درست کنیم و نصفش خراب شدعصبانیغمگین

   نصفش رو نگه داشتم که انشالله سر فرصت حداقل از یک دستت تندیس بسازمبوس

   اینم نمای کلی از اتاق شما، انشالله که دوسش داری و توش آرامش داشته باشیزیبا

   عزیز دلم امیدوارم از همشون به خوشی استفاده کنی، همیشه سالم و سلامت، موفق و مؤید، پیروز و سربلند و البته شاد و خوشحال زندگی کنی گلمبوس

پسندها (2)

نظرات (6)

فاطمه
16 اردیبهشت 94 12:18
سلام عزیزم. وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری. ان شاءالله بزودی نی نی به دنیا میاد. منم یه دختر 3ماهه دارم به نام عسل که من و باباش براش یه وبلاگ ساختیم. راستش من بچه کنگان استان بوشهر هستم. نزدیک عسلویه. خوشحال میشم به منم سری بزنی.
...مامی مریم...
پاسخ
دوست خوبم خیلی خوش اومدی، دختر من به دنیا و اومده و 7 ماهش پر شده، حتماً بهتون سر میزنم
آبجی فاطمه
16 اردیبهشت 94 14:26
سلام حالتون خوبه؟چه عجب وبلاگ به روز شد.مریم جون زود زود پست بزار تا دختره گلت رو ببینیم.پس چرا نیست این وبلاگ جدید؟
...مامی مریم...
پاسخ
سلام فاطمه جون شما زود رسیدین این پست هنوز کامل نشده اینترنتم تموم شده نصفه موند، امروز کاملش میکنم
آبجی فاطمه
19 اردیبهشت 94 15:00
اره مریم جون من چقدر زود اومده بودم.این نشانه ذوق خوندن وبلاگت هست الان دیدم بقیه عکس هارو.چه اتاق خوشگلی.مبارک باشه.انشاالله به سلامتی از وسایل قشنگش استفاده کنه
...مامی مریم...
پاسخ
بازم زود اومدی فاطمه جون سلامت بازی عزیزم، به پای وسایل خواهر شما نمیرسه
سعید
20 اردیبهشت 94 7:48
مریمی چه مامان خوش سلیقه ای هزار ماشاالله هم خوگشله هم خانومه ، هم خوش تیپه هزاااااااااااز ماشاالله و الله اکبر ان شاالله سلنای خاله خدا حافظش باشه همیشه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی سعیده جون، خجالتم میدی عزیزم، مرسی از این همه روحیه و امید
mali6410
20 اردیبهشت 94 8:32
فقط میتونم بگم عالیه مثه همیشه خوشگل وناز وبا سلیقه انشالله خدا حافظ هر سه تاییتون باشه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی که بهم انرژی مثبت میدین ممنونم انشالله
بالاکس
20 اردیبهشت 94 10:34
سلنا خانمی خوش بحالشه ها همیچین مامان خوش سلیقه و با ذوقی داره همه چیزاش قشنگ بود مبارک باشه به شادی استفاده کنی
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی فاطمه جون چشمات قشنگ میبینه