تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...همه چیزم، دخترم...

1393/3/26 10:03
نویسنده : ...مامی مریم...
2,083 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگمخندونکبوس

   سلام مامان جون سلام قشنگم سلام دخترم، بله بله مشخص شد که شما یه دختر خانوم کوچولوییمحبت

   بالاخره شنبه شد و نوبت غربالگری دوّم، این غربالگری به درخواست خودم انجام میشه، چون دکتر بعد از دیدن آزمایشات غربالگری دوّم گفتن: همه چیز خوبه و مشکلی نیست ولی من خواستم برای اطمینان بیشتر، گرفتن سی دی شما واسه زمانی که تو دل مامانی و همینطور تعیین جنسیت حتما سونوگرافی 4 بعدی رو انجام بدمزیبا

   چهارشنبه با مطب دکتر بهنیا تماس گرفتم و برای شنبه ازشون نوبت گرفتم، جمعه خیلی مهمون داشتیم به خاطر همین خیلی اذیت شدم و چند بار بی هوا دولا شدم به خاطر همین جمعه شب دلم خیلی درد میکرد، نافم و اطرافش خیلی تیر میکشید، شنبه هم این دردا ادامه داشت و دلم خیلی تیر میکشید، رفتم سمت مطب دکتر بهنیا و اونجا هم خیلی شلوغ بودکچل من نفر ششم بودمغمگین هر نفر حدود 10 تا 20 دقیقه طول میکشه، بعد از کلی معطلی بالاخره نوبت ما شد، از آقای دکتر خواستم عکس صورت نازت رو حتما بهم بدهخندونک ایشون هم گفتن: اگه شما صورتتون رو به ما نشون بدی حتما چند تا عکس از صورتتون میگیرنخندونک که خدا رو شکر شما افتخار دادین و صورت نازتون رو به ما نشون دادیخندونک

   مامان جون شما اینجا خیلی کوچولویی هاخندونک اینجا شما فقط 18 هفته و 6 روز هست که بوجود اومدیمحبت قربونت برم دختر عزیزم انشالله همیشه صحیح و سالم باشی عزیزممتنظر

   ایشون چند تا عکس دیگه هم ازتون گرفتن که یه مقدار تخصصیه و وزن و اندازه اجزاء بدن شما رو مشخص میکنهآرام

   طبق اندازه گیری های آقای دکتر شما یه دختر خانومی که خدا رو شکر همه چیزت خوبه و صحیح و سالمی، 18 هفته و 6 روز هم سن داری، 253 گرم وزن و 23 سانت قد داریخندونک

   خدا رو هزارن بار شکر که همه چیز خوبه، این سونوگرافی چون به صورت چهاربعدی انجام میشه معمولا دقیقتر از سونوگرافی های دیگه استآرام

   اینا رو ببینخندونک

   دختر قشنگم توی مطب دکتر بهنیا این نوع سونوگرافی 290000 تومان قیمت داره و 30000 تومان هم در صورت تمایل جهت دریافت سی دی باید پرداخت بشهچشمک

   اینم سی دی شما که وقتی بزرگتر شدی حتما بهت نشون میدمبغل

   مامان اطلاعات رو روش نوشته که یه وقت یادمون نره این سی دی مربوط به چه زمانی هستزیبا

   دختر قشنگم مامان و بابا بابت حضور شما خیلی خوشحالن و همیشه برای سلامتی شما دعا میکنن، امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی و به موقع بیای تو بغل من و بابا تا کلی قربون صدقه ات بریمبغل

   شما دختر مایی، نازدار مایی، همدم مامانی، همراه بابایی، آتیش پاره خونه ماییبوس

   مامان از فردا امتحاناش شروع میشه ولی بهت قول میده بعد از تموم شدن امتحانا برات یه عالمه لباسای خوشگل خوشگل و گل سرای قشنگ بخره، حتما عکسشونو برات میزارم نازنینمبوس

پسندها (2)

نظرات (12)

mali6410
26 خرداد 93 10:27
خدا حفظش کنه سامی جون
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی ملی جون تو کتاب نوشته بود نی نی توی این سن به اندازه یه کدو سبزه
تينا
26 خرداد 93 10:33
آخ جون آخ جون آخ جون دخمل خداروشكر كه دخملت سالم و سلامته و انشاله بسلامتي مياد تو بغلت عزيزم مريم به عكسا كه نگاه ميكنم خدارو شكر ميكنم قدرتشو حكمتشو فكرشو بكن يه روزي خودمون هم همينقدر كوچولو و بي دفاع بوديم به اميد روزاي شيريني كه دخملت تو بغلته
...مامی مریم...
پاسخ
انشالله دختر دار شدنت رو ببینم عزیزم میبینی تینا بعضی وقتا آدم واقعا زبونش بند میاد، چه جوری یک انسان روز به روز و هفته به هفته بزرگ میشه و به دنیا میاد و همیشه همین مراحل تکرار میشه از زمانی که اولین انسان به وجود اومده تا ... مرسی عزیزم، انشالله دیگه به نیمه راه رسیدیم تا اینجا که خدا حمایتمون کرده و همه چیز خوب پیش رفته انشالله بعد از اینم حمایتمون میکنه و 20 هفته پیش رومون رو هم به خیر و خوشی میگذرونیم
aysuda
26 خرداد 93 11:11
واااای سامی جون بهت تبریک میگم خدارو شکر دخملت صحیح و سالمه خدا اونو برا شماها حفظش کنه شمارو هم برا دخترتون بووووس
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی آیدا جونم انشالله ممنون عزیزم انشالله به زودی فرزند شما
تينا
26 خرداد 93 11:21
انشاله عزيزم توكلت به خدا باشه
مامان بهار
26 خرداد 93 12:36
به سلامتی مریم جون . نمیدونی وقتی دختر داری چقدر صفا داره دوتایی یه جا میشینین رژ میزنین .لاک میزنین با هم میرین استخر... نمیدونی چقدر دختر بااحساس و با محبته چقدر انرژی داره وقتی داری موهاشو شونه میکینی و گل سر میزنی ...راستی اسم چی انتخاب کردی؟
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی عزیزم که اینارو گفتی دلم گرم میشه وقتی این چیزا رو میشنوم انشالله همیشه رابطه خوبی با هم داشته باشیم فعلا که چیزی مدنظرم نیست چون تازه فهمیدیم دختره، الان هم درگیره امتحانم بعدش حسابی میگردم دنبال اسم، جنسیت نی نی شما مشخص نشد؟
فاطمه
26 خرداد 93 13:38
واااای عززززییییززززم مبارک باشه.چقد منتظر بودم ببینم جنسیت چیه.خداروشکر که نی نی سالمه.ایشالا زودی میاد پیشتون. عزیزم خواننده خاموشت بودم.دیگه خوشحال شدم دلم نیومد نظر ندم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی که لب به سخن باز کردی فاطمه جون خیلی خوش اومدی ممونم از اینکه به ما سر میزنی انشالله، خدای مهربونم با محبتاش شرمنده ام کرده
مامان بهار
26 خرداد 93 15:46
من غربالگیری هامو انجام دادم اما سونو چهار بعدی نرفتم .سر بهارجونم رفتم اما این یکی نه نرفتم هنوز شایدم نرم ......ادم اشتیاقش سر بچه اولش صدبرابره ... انقدر برام مهم بود بدونم چه شکلیه و جنسیتش چیه اما این یکی خیلی کم شده .نمیدونم شاید از بس توروز با بهار سر و کله میزنم دیگه یادم میره شخص چهارمی هم تو کاره. انشالله هفته 20 که میرم چکاپ شاید جنسیتش معلوم شد
...مامی مریم...
پاسخ
حق داری خود بهار الان انقدر شیرینه که حسابی سرت رو گرم میکنه انشالله زود زود جنسیتش رو میفهمی عزیزم
parvin*
26 خرداد 93 17:25
مریم جون خدارو شکر که دخترت سالمه. انشالله به سلامتی به دنیا بیاد.
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی پروین جون، تو و دخترت هم همیشه صحیح و سالم باشین داده
saharr
1 تیر 93 7:21
عزیزم تبریک میگم برای دخمل دار شدنتون و سالم بودن نی نی ایشالله تا اخر بارداری مشکلی برای خودت و دختر نازمون به وجود نیاد راستی من همیشه خیلی خوشم میومد ذوق داشتی از ماه اول بارداری خرید میکردی برای نی نی پس حالا که جنسیتش معلوم شده زودی بدو برو لباسای خوشمل دخملونه بخر میخام سلیقتو ببینم
...مامی مریم...
پاسخ
همشونو تن دخترم میکنم عکساشو میزارم اینجا تا ببینی چشم حتما بعد از تموم شدن امتحانا عازم خرید میشم چون هوا هم دیگه داره میره رو به گرمی، همین الان هم نمیتونم خیلی بیرون بمونم زود گرمم میشه اگه دست دست کنم فکر کنم اصلا نتونم برم خرید، احتمالا از یه هفته ده روز دیگه شروع میکنم
مامان کیانا
1 تیر 93 12:43
سلام مامان عزیز من هم خواننده مطالبتون هم توی خانوم گل و هم اینجا هستم. تبریک می گم انشاءا.. که به زودی دختر گلت رو بغل بگیری و از بودن باهاش حسابی لذت ببری. واقعا دخترها خیلی بامحبتند . یک روزی وقتی نشستی با دخترت حسابی درددل کردی و عاشقانه همدیگر رو بوسیدید متوجه می شی که خدا چه نعمت بزرگی بهت داده. مبارک باشه خانوم گل عزیز.
...مامی مریم...
پاسخ
سلام مامان کیانای عزیز مرسی از اینکه به ما سر میزنی، انشالله شما هم سالیان سال کنار همسر و دخترتون روزهای خوب و شادی رو بگذرونین از همین الان یه احساس صمیمیته خاصی بین خودمون احساس میکنم، انشالله که بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم حق با شماست، از خدا هم بابت این نعمت هم بابت دوستای خوبی مثل شما واقعا ممنونم
مامان عاطی(مرجان)
1 تیر 93 14:35
سلام عزیزم'مبارکه دخمل شدن نی نیت آفرین به تو مامان پرتلاش که اینقدر خوب و دقیق همه جزییاتو مینویسی تعجب کردم از این سونوی دقیق که هم عکس و هم کتبا جزییاتو بهتون داد'البته فکر کنم به خاطر قیمتاشون این خدمات رو ارایه میدن جاهایی که ما میرفتیم اصلا همچین کارهایی نمیکردن'یعنی اصلا نداشتن منم خیلی دلم میخواست یه عکس واضح از پسرم میداشتم ولی خوب حیف شد اما فیلم 18 هفتگیشو دارم الان که پسرم 5 ماهشه وقتی اون فیلمو میبینم بیشتر از قبل به معجزه خدا پی میبرم راستی همیشه از خدا بخواه بهترینها رو با تصمیم خودش واست رقم بزنه'خدا حتما صلاح دیده بچت دختر باشه پس همیشه شاکر این رحمت الهیش باش
...مامی مریم...
پاسخ
سلام مرجان عزیزم مرسی از شما که به ما سر میزنی و برامون نظر میزاری انشالله سعیم رو میکنم که تا آخرش همینجور ادامه بدم تا هم اونایی که میخوان برای تو دلی هاشون سیسمونی بخرن بتونن از این وبلاگ استفاده مفید بکنن هم دختر نازم بعدها با خوندن این مطالب ذوق کنه در حال حاضر معمولا مراکزی که سونوگرافی سه و چهاربعدی انجام میدن این توضیحات رو میدن ولی عکسها به این وضوح نیست، حتی زمانی که از دکتر خواستم یه عکس واضح از صورت دخترم بهم بده ایشون گفتن: اگه صورتش مشخص بشه چون معمولا بچه ها صورتشون رو نشون نمیدن که دختر آبان ماهی من طبق خصوصیات آبان ماهی ها خودش رو به ما نشون داد، خود دکتر هم تعجب کرده بود به خاطر همین پشت سر هم چند تا عکش ازش گرفت انشالله شازده پسرت همیشه صحیح و سلامت باشه، اگر نتونستی از اون روزاش عکس بگیری از این روزهاش خیلی عکس و فیلم بگیر، فقط این عکس و فیلم هاست که برای آدم باقی میمونه، چند سال دیگه که بهشون نگاه کنین حسابی لذتش رو میبرین خدا رو شکر میکنم و ازش میخوام اگر یه وقتی توی دلم برای جنسیت بدخلقی کردم من و ببخشه و یه دختر صحیح و سالم بهم بده
saharr
7 تیر 93 12:18
دخمله دخمله جونمی جون دخملهدست جیغ و هورا به افتخار دخمل نازمون سامی جونی مبارک باشه ایشالله زیر سایه شما و بابای مهربونش بزرگ بشه و یه دخمل ناز مثل مامانش بشه یه عالمه بووووووووووووووس برای نی نی
...مامی مریم...
پاسخ
خانومه قربونت برم عزیزم نظر لطفته سحر خیلی به یادتم