تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...وبلاگ جدید نازنین دخترم...

1394/2/21 7:47
نویسنده : ...مامی مریم...
2,402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

   دختر نازم، یکی یه دونم، با توجه به اینکه شما به دنیا اومدی و دیگه تو دلم نیستی، میخوایم از این وبلاگ نقل مکان کنیم و بریم تو یه وبلاگ جدید، که اونجا من مادرانه هام رو با شما در میون میزارم، راجع به روابطمون، احساسمون و ... میگم، اونجا هم از خودت هم از وسایلت عکس میزارم ولی دیگه بدون قیمت و آدرس، اینجا برای کمک و راهنمایی به دوستانی که قصد خرید سیسمونی برای تو دلی هاشون رو داشتن این کار رو میکردم...

   سی دی بلاگ این وبلاگ رو میگیرم و برای ادامه به وبلاگ جدید میریم.

   اینم آدرس وبلاگ جدید شما:

http://selenajoon.niniweblog.com

 

باتشکر از همۀ دوستانی که بهمون سر میزدن، وبلاگمون رو میخوندن، برامون نظر میزاشتن و همیشه حمایتمون میکردن...

دوستتون داریمبوسمحبتبوس

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان بهار و نگار
22 اردیبهشت 94 19:55
اخی عزیزم ....سلنا جون و نگار من تاریخ تولدشون مث هم بود .سلنای شما عجله کرد و زودتر اومد .دخملی منم به زور دنیاش اوردن .خخخخخخخخ به وبتون اومده بودم .و خیلی نگرانتون بودم اللخصوص وقتی خبر دنیا اومدن دخملی رو دادی ...خیلی دلم میخواست بدونم چی شد تا دخملت دنیا اومد .خدا رو هزارن بار شکر بچت کامل بود و نیاز به ان ای سی یو نبود به وب بهار و نگار منم بیا .خوشحال میشم .بوووووس واسه سلنا
...مامی مریم...
پاسخ
آخی عزیزم اسم دخترتون شد نگار خدا حفظش کنه امان از دست این بچه ها هیچ کدوم به موقع به دنیا نمیان یا زود یا دیر آره عزیزم، خدا رو شکر سالم و کامل بود و نیازی به دستگاه نشد فقط به خاطر زردی تو دستگاه رفت، حتما بهتون سر میزنم مرسی از محبتت
آبجی فاطمه
16 تیر 94 19:59
سلام جه وبلاک ریبایی به منم سر بن وب بسمل گلی
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی عزیزم