تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...خرید جدید، چکاپ جدید...

1393/2/10 10:06
نویسنده : ...مامی مریم...
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یگانه فرزندمبوس

سلام قربونت برم، خوابی یا بیدار شدی عزیزمسوال

   مامان جونم  بعد از سه هفته انتظار که هفته آخر واقعا با اضطراب گذشت بالاخره 1393.02.07هم رسید، از سه هفته پیش نوبت گرفته بودم که این تاریخ بریم پیش خانوم دکتر که شما رو ببینه، مامان و وزن کنه، فشارش رو بگیره و بعد هم ما رو بفرسته برای غربالگری و انجام آزمایشات سلامت مادر و جنینچشمک

   قبل از رفتنمون عمه مهری زنگ زد و گفت: فروشگاه پریمامان حراج 50 و 70% زدهخندونک منم سریع رفتم پیش عمه مهری تا برای شما بازم لباسای خوشگل خوشگل بخرم، چون جنسیت هنوز مشخص نیست سعی کردیم یعنی واقعا سعی کردیم چیزایی بگیریم که مناسب هر دو جنسیت باشهخندونک اینم خریدای شما، امیدوارم بپسندی عزیزمبغل

 

   اول کفش قشنگت رو میزارم که بابایی از بین خریدات بیشتر از همه پسندیدشخندونک

   قیمت کفش خوشگلت 76 هزار تومن بود که بعد از حراج شد 38 هزار تومنچشمک

زمستونیه و توش گرمهآرام

   اینم یه سرهمی گرم و خوشرنگ که قبل از حراج 253 هزار تومن بود و بعد از حراج شده بود 126 هزار تومنسکوت

   اینم برای اینکه ببینی توش حسابی گرمهخندونک آخه فرزندم شما توی فصل سرما به دنیا میای و خیلی کوچیکی نمیخوام  اصلا سرما بخوریمحبتخطا

   و این هم یه شلوارکه خوشگل که قبل از حراج 126 هزار تومن و موقع حراج 38 هزار تومن قیمت داشتراضی

اینم پشتشخندونک

   و یه جوراب که کفش سرعت گیر داره که شما نخوری زمین انشاللهمتنظر قیمتش قبل از حراج 10 هزار تومن و بعد از حراج 5 هزار تومن بودزیبا

   این سه تا جوراب خوشگل هم برای دخترداییت ترنمبوس سایز پاهاش 27 سانتهخندونک

   اگر میخواستم این لباس ها رو قبل از حراج برات بخرم میشد حدودا 480 هزار تومن و الان شد 243 هزار تومن، انشالله به سلامتی تنت کنی و لذتش رو ببری عزیزمبوس

   اینم فاکتورشخندونک

   بعد از خرید سریع رفتم بیمارستان لاله، خانوم دکتر دیر اومد ولی بعد از اومدنشون ما دومین نفر بودیم، رفتم داخل مطب وزنم از قبل از بارداری چهار کیلو اضافه شدهخطا توی دو ماه و خورده ایخطا فشارمم 10 روی 6 بود همیشه فشارم در همین حد بوده و خانوم دکتر گفتن: خدا رو شکر همه چیز خوبه، شما رو دیدیم و صدای قلب نازنینت رو شنیدم، طبق سونوی انجام شده شما 11 هفته و 4 روزت بود محبت

   خودتو ببینخندونک

   مامان جون انقدر تکون خوردی، خانوم دکتر گفت: بچه ات رقاصه؟قه قهه  منم گفتم: مامان و باباش که رقاصن حتما اونم رقاصه دیگهخندونک

   برای غربالگری خودم جایی رو در نظر داشتم ولی خانوم دکتر گفتن: فقط دکتر حمید بهنیا رو قبول دارن، من شنیده بودم ایشون خیلی بداخلاقهسکوت ولی چاره ای نبود دکتر گفت: فقط ایشوندرسخوان

   به خانوم دکتر گفتم: اگه بخوام با ماشین یا هواپیما برم سفر ایراد نداره؟ و ایشون گفتن: چون همه چیز به لطف خدای مهربون رو به راهه ایرادی نداره و میتونیم با خیال راحت بریم و برگردیمخندونک

   وقتی اومدم خونه زنگ زدم مطب دکتر بهنیا و برای سه شنبه 1393.02.09 (درست روز تولد دایی مهدیمحبت) نوبت غربالگری گرفتم، که انشالله برم و از سلامت شما مطمئن بشممتنظر

پسندها (1)

نظرات (15)

تينا
10 اردیبهشت 93 10:12
اون لباس سرهميه خيلي قشنگ بود البته همش قشنگ بود خوشحالم كه همه چي روبراهه انشاله همه اين لباسا رو سالم تن نينيت كني عزيزم
...مامی مریم...
پاسخ
وای تینا اون لباسه جای انگشتاش یه درز داره که میتونه انگشتای خوشگلش رو بیاره بیرون خیی ملوسه چشمات قشنگ میبینه عزیزم سلامت باشی انشالله کنار یگانه فرزند شما
تينا
10 اردیبهشت 93 10:55
اي جانننننننننننننننن فكرشو بكن انگشتاش چقدر كوچولو و نازن خيلي حس خوبيه به نينيت بگو واسه همه مامانايي كه متظر فرشته هاشونن دعا كنه
...مامی مریم...
پاسخ
هر روز بهش میگم که از خدا بخواد نی نی همه رو بزار تو دلشون انشالله خصوصا شما دوستای خوبم رو که تک تک نام میبرم، انشالله خدا صدامون رو میشنوه
mali6410
10 اردیبهشت 93 11:09
مریم جون خیلی قشنگن آدم دوس داره الان یه نی نی باشه اون دستا وپاهای کوچولوشو بوس کنه. انشالله به سلامتی ودلخوشی تنش کنین عزیزم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی ملیحه جان انشالله نی نی خوشگل خودت عزیزم
بالاکس
10 اردیبهشت 93 11:13
خیلی قشنگ بودن مبارک باشه منماز لباس سر همی خیلی خوشم اومد وای یه نی نی تپلی نازو توش تصور کن دل آدم قنج میره ایشالا به خوشی تن نی نی نازت کنی
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی فاطمه جان منم اونو دوست دارم البته همشونو دوست دارم انشالله عزیزم
saharr
10 اردیبهشت 93 11:19
نخير اصلنشم خنثي نيستخيليم پسرونست ولي خوشگلن مباركش باشه خدارو شكر كه همه چي خوبه ايشالله تا اخر بارداري همينجور خوب پيش بره همه چي بعد ني ني رقاصمون تو ده حمومش كلي قر بده
...مامی مریم...
پاسخ
سحر بدجنس نشو دیگه، اون کفشه اگه پای دختر باشه ایراد داره؟ هم دخترونه است هم پسرونه سلامت باشی عزیزم انشالله انقدر من موزیک گوش میدم در طی روز (از صبح که میام تا عصر که میرم هندزفری تو گوشمه) فکر کنم به دنیا بیاد اول یه دهن برامون آواز بخونه
افسونی
10 اردیبهشت 93 12:41
مبارکش باشه عزیزم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی دوست خوب و مهربونم
parvin*
10 اردیبهشت 93 15:58
سامی جون مبارک/ایشالا نی نی به سلامتی و دل خوش تنش کنه. دلم غش رفت
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی پروین جونم دل منم برای سرویس خواب نی نی شما غش رفت
sanaz
10 اردیبهشت 93 18:00
Ey joonam Nini hamun faghat 5 hafte tafavot seni daran Kharidasham mobarakesh bashe! Man ke hanuz hichi nakharidam
...مامی مریم...
پاسخ
آخی ایشالله جفتشون صحیح وسالم به دنیا بیان من خیلی عجولم هنوز دیر نشده ولی من دوست دارم قبل از ماه شیش و هفت خریدام تموم بشه آخه اون موقع سنگین میشم نمیتونم حسابی بچرخم و چیزای خوشگل براش بخرم
aysuda
11 اردیبهشت 93 11:30
مبارکه سامی جونم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بهار
12 اردیبهشت 93 7:01
الهی بگردم خدا رو شکر که همه چیزی خوب پیش رفته .....نی نی ما هم خوبه من اصلا وزن زیاد نکردم .شکمم یه ذره رفته تو افساید ادم سر بچه اولش خیلی ذوق داره ...اما دومی دیگه کم میشه تا جایی که وقتایی یادم میره باردارم ..
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی عزیزم مهم وزن نی نی هست، اگه اون وزن زیاد کرده خوش به حالت که خودت زیاد نکردی نمیدونم فعلا که دارم اولی رو تجربه میکنم وقتی دومی رو تجربه کردم حس و حالم رو میگم خوب پس خدا رو شکر انگار بارداری راحتی داری که یادت میره بارداری
*heliya joon*
13 اردیبهشت 93 16:42
به به چه چیزای خوشگلی خریدییییی تا حراج میزنن میدویی میری براش خرید؟؟؟ منکه لوت میدم مبارکش باشه الهی به خوشی و تندرستی بپوشدشون
...مامی مریم...
پاسخ
آدم چهار تا دوست مثل شما داشته باشه آخه میخوام بچه ام خوش پوش باشه جاهای خاص رو انتخاب میکنم وقتی قیمتشون نزدیک به قیمت واقعی شد ازشون خرید میکنم، این پولا پول زحمته نباید بابت قیمت های کاذب از بین بره مرسی عزیزم
رویا
14 اردیبهشت 93 8:04
ان شااله نینی صحیح وسالم و خوشگل زود بیاد بغلت و به خوشگلی لباساش باشه وبه شادی بپوشه عزیزم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی رویا جونم انشالله نی نی خودت عزیزم
مهری
16 اردیبهشت 93 14:32
آخی نازی دیدی بچه ات شیطونه مریم جونم ... پس خوابم درست بوده
...مامی مریم...
پاسخ
بچه شیطونش خوبه، بچه ام شیطونه ولی مودب و حرف گوش کن
مهری
17 اردیبهشت 93 20:27
انشاا... بحرف مامان و باباش گوش کنه
...مامی مریم...
پاسخ
رو حرف ما حرف نمیزنه، خیالت جمع
نيوشا
21 اردیبهشت 93 23:14
وااااااااااااي خدا جون چه لباساي خوشجلي انشا... بارداري خوب و بي خطري داشته باشي
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی نیوشا جان چشمات قشنگ میبینه انشالله برای شما عزیزم