تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...پایان مرخصی زایمان...

1394/1/19 10:09
نویسنده : ...مامی مریم...
1,757 بازدید
اشتراک گذاری

سلامخندونک

   واقعا یک چشم به هم زدن شد، 6 ماه گذشت و نازنین دخترم شش ماهه شدمحبت به زودی با مطالب جدید در خدمتتونم، البته داستان نامگذاری و زایمانم رو مینویسم و این وبلاگ رو ویرایش میکنم و میبندم، یه وبلاگ جدید باز میکنم و زندگی دخترم رو از روز اول تولدش براش مینویسمآرام

   وبلاگ جدید با این وبلاگ متفاوتتره، این وبلاگ برای کمک و راهنمایی به دوستانی بود که میخواستن از مطالب کلاس های بارداری استفاده کنن یا در حال خرید سیسمونی بودن ولی وبلاگ جدید دخترم دربارۀ احساسمون، زندگی روزمره و مراحل رشد عزیزترینمهبوس

   آدرس وبلاگ جدید رو هم به زودی براتون میزارمآرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آبجی فاطمه
19 فروردین 94 16:12
وای خوشحال شدم برگشتی.گفتم نکنه دیگه نمیخوایی بنویسی.منتظر دیدن روی ماه دختره گلت هستم.زود بیا
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی فاطمه جون حتما
mali6410
23 فروردین 94 10:13
خیلی خوبه که دوباره اومدی مریم جون خدا سایتون رو سر سلنا جون نگه دار وایشونم مایه افتخار شما بشه.
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی عزیزم انشالله همینطور باشه