تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...دکتر جدید...

1393/6/4 15:07
نویسنده : ...مامی مریم...
7,877 بازدید
اشتراک گذاری

   دختر قشنگم، مامان سه ماه قبل از اینکه شما بیای توی دلش با خانوم دکتر ربابه طاهری پناه آشنا شد و برای چکاپ پیش ایشون میرفت، بعد از اینکه خدا شما رو به ما هدیه داد من باز هم زیر نظر ایشون بودم و خیلی دوست داشتم که ایشون شما رو به دنیا بیاره، ولی با مشورت ایشون دکترم رو تغییر دادم.

   بعد از پرس و جو توی همون بیمارستان لاله با خانوم دکتر فریبا یوسف نژاد آشنا شدم یه وقت ازشون گرفتم و رفتم پیششون، شما رو معاینه کردن و گفتن همه چیز خدا رو شکر خوبه، فعلاً سه هفته یه بار برم پیششون، دکتر خوب و مهربونی هستن و اتاقشون دقیقاً اتاق بغلی خانم دکتر طاهری پناههزبان ازشون خواستم یه عکس خوشتیپ از شما بهم بدن، گفتن: چون شما ماشالله، هزار ماشالله خیلی بزرگ شدی توی یه عکس جا نمیشیخندونک به خاطر همین یه عکسی که از دو قسمت تشکیل شده از شما گرفتن، قسمت اوّل سر شما و قسمت دوّم پاهای شماستخندونک این آخرین عکسیه که از شما دارم عزیزممحبت

   توی این عکس گفته شده شما تقریبا بین هفتۀ 28 و 29 هستی، در صورتی که من فکر میکردم شما هفتۀ 27 باشی، البته این تفاوت ها کاملاً طبیعیهچشمک

   آزمایش تست قند رو هم به خانوم دکتر نشون دادم که یه وقت خدایی نکرده دچار دیابت بارداری نشیم، ایشون گفتن: همه چیز خوبه و جای نگرانی نیستبی حوصله

   خدا رو هزاران هزار بار برای این روزها شکر میکنم و از شما میخوام برای همۀ اونایی که منتظر نی نی هستن دعا کنی و از خدا بخوای نی نی هاشونو زود زود بزار توی دلاشونمتنظر

   دختر قشنگم تقریباً ده هفتۀ دیگه به دیدن روی ماهت مونده، من و بابایی منتظرتیم عزیزمبوس

 

پسندها (2)

نظرات (4)

آبجی فاطمه
4 شهریور 93 16:01
اخی عزززیززم.ماشالا بزرگ شدهخداروشکر که همه چی خوب بوده.ایشالا به سلامتی وخوبی پا به دنیای ما بزاره
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی عزیزم، سلامت باشی
تينا
5 شهریور 93 14:52
آخي عزيزم خداروشكر كه همه چي خوبه انشاله تا پايانه راه و هميشه همه چي روبراه باشه دكتر منم دستمزد جدا ميگيره آخه چه معني ميده خيلي كار زشتيه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی تینا جون، انشالله که همینطور پیش میره، فقط 10 هفتۀ دیگه مونده به نظر منم کار خیلی بدیه خصوصاً وقتی این همه بیمار دارن، یعنی واقعاً احتیاجی به این پول ها دارن؟ البته هر چی بیشتر داشته باشی بازم بیشتر میخوای اگر میتونی از همین الان دکترت رو عوض کن، اگرم نمیتونی تا ماه های آخر زیر نظرش باش برای زایمان برو پیش یه دکتر دیگه، من خودم دکتر طاهری پناه رو انقدر قبول دارم و دوسش دارم که ترجیح میدادم تا ماه نهم برم پیشش و فقط برای زایمان دکترم رو عوض کنم ولی بعد ترسیدم نتونم با دکتر جدید ارتباط برقرار کنم به خاطر همین تا ماه هفت زیر نظر دکتر طاهری پناه بودم و بعدش دکتر رو عوض کردم تا توی این مدلت با هم آشنا شیم
تينا
8 شهریور 93 10:38
نه دوست ندارم از الان عوضش كنم دكتر خوبيه اما اصلا زايمان طبيعي انجام نميده بنابراين ماه آخر خودش ماماناي طبيعي رو ميفرسته پيش يه دكتر ديگه منم اگه خدا بخواد تا آخراش ميرم پيش همين بعدا دكيمو عوض ميكنم
...مامی مریم...
پاسخ
پس فعلا برو پیشش برای زایمان عوضش کن دکترا که یه خورده کارشون میگیره یادشون میره هدف از شغلشون چیه، میگن ما وقت نمیزاریم تو دو سه شب دردت بگیره پاشیم بیایم زایمانت کنیم، خواستی سزارین سر ساعت نخواستی هیچی انشالله عزیزم
مامان پریسا و بابا مهرداد
9 شهریور 93 12:19
مبارک باشه عزیزم الهی که نی نی خوشگلتون سالم و سلامت بیاد پیشتون و دلتون رو شاد کنه .. ولی واقعا همونطور که خودتون گفتید دعا یادتون نره .. من چون خودم کشیدم اینو میگم که چقدر کسایی که بچه دار نمیشن عذاب میکشن .. پس براشون خیلی زیاد دعا کنید الهی که هیچکی آرزو به دل نباشه . راستی به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم
...مامی مریم...
پاسخ
سلام پریسا جون، مرسی عزیزم انشالله برای شما هم همیشه همه چیز خوب باشه من همیشه سعی میکنم دوستانم رو توی ذهنم بیارم و انشالله توفیقی باشه موقع زایمان طبیعی قبل از هر چیز میخوام برای همین دوستانم دعا کنم انشالله، چشم حتماً، مرسی که به ما سر زدی عزیزم