تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

نظرات (5)

مامان بهار
25 تیر 93 16:58
ای جوونم .چه قلمبه و باحال شده ...
...مامی مریم...
پاسخ
تازگیا حرکاتش رو از روی پوست حس میکنم، خیلی خوبه
مهری
3 مرداد 93 18:26
وااااااااااااای هزار ماشاا... فداش بشم......چه بزرگ شده خانوم خانوما
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی مهری جان، دخترم منظر نی نی خاله هاشه دست بجونبونین
تينا
4 مرداد 93 11:10
آخي عزيزم من نديده بودم اين عكســـــــــــــــــــــــــــــو اي جانم قلمبه من انشاله سالم و سلامت باشين هميشه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی تینا جونم انشالله نی نی شما هم توی دلت لونه کرده باشه و روز به روز شکمت قلمبه تر بشه
saharr
4 مرداد 93 11:18
شکم گندهاخجووون شکمت از من بزرگتر شده هرکی شکم گنده تر از من باشه ذوق مرگ میشم مهم هم نیست طرف بارداره ولی من عادی شکم گنده ام ماشالله چه دخملت بزرگ شده نازییییییییییی ملوس راستی رنگ بولوزت با لاکت سته هاااا
...مامی مریم...
پاسخ
اصلا تو خوشت میاد منو حرص بدی امیدوار به خاطر بارداری هم شکمت گنده بشه، بشی گنده در گنده مرسی سحر جونم من یه همچین آدم باکلاسیم دیگه
بالاکس
6 مرداد 93 8:49
اي جانم ماشالا چقد دختر خوشگلت بزرگ شده نااااااززیییییییییی شما رو قلمبه کرده
...مامی مریم...
پاسخ
تازه من نسبت به مامانایی که تو هفته های مشابه هستیم خیلی قلمبه نشدم