تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...من و دلواپسی هام...

1393/4/18 10:18
نویسنده : ...مامی مریم...
3,168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزممحبت

   سلام خانومممحبت سلام خوشگلممحبت خوبی مامانمحبت از وقتی خوندم که حرف زدن و کتاب خوندن برای شما باعث باهوش شدنتون میشه سعی میکنم مدام باهات حرف بزنم حتی اگر شده برنامه های طول روزم رو برات بلند بلند بگم سعی میکنم باهات حرف بزنمخندونک

   دختر قشنگم، بعد از انجام سونوگرافی پیش دکتر بهنیا وقتی دیدم زیر برگه نوشته که بعضی از موارد مثل تعداد انگشتای دست و شکاف لب و ... شامل این سونو نمیشه، دچار یه وسواس شدمخطا هر بچه ای رو که میبینم اول انگشتاشو میشمرمخطاخندونک برای خاتمه دادن به این وسواس و جدا شدن از هرگونه دلواپسی برای سلامت شما با خانم دکتر طاهری پناه تماس گرفتم و گفتم: میخوام برم سونوگرافی NT بیمارستان پاستورنو، خانوم دکتر گفتن: با توجه به اینکه همه آزمایشاتت خوب بوده نیازی نیست، حتی رفتن به سونوگرافی چهاربعدی دکتر بهنیا هم نیاز نبود و به درخواست خودت رفتی، الانم نیازی نیست ولی اگه دوست داری بری برو، خطر ندارهآرام منم از خدا خواسته با بیمارستان پاستورنو تماس گرفتم و برای روز شنبه 1393.04.07ساعت 16.30 ازشون نوبت گرفتمزیبا البته باید بهت بگم که خیلی اذیتم کردن، از ساعت 16.30 رفتم و ساعت 18.30 نوبتم شدغمگین بهم گفتن: نیازی به دستور پزشک نیست ولی وقتی رفتم اونجا گفتن: باید دستور پزشک بشهغمگین گفتن: هزینه اش 290 هزار تومن هست ولی وقتی رفتم اونجا گفتن 400 هزار تومنغمگین کلاً اعصابمو حسابی خورد کردن، از طرفی هم چون مطب دکتر بهنیا شیک و تر و تمیز بود من فکر میکردم اینجا هم همینطوره، ولی متاسفانه اصلاً اینطور نبود، توی یه زیرزمین یا پارکینگ بسیار نمور که بوی خیلی بدی هم میداد سونوگرافی انجام میشدخطا خلاصه که حسابی خورده بود تو ذوقم و فقط دعا دعا میکردم که کار دکتر شاکری خوب باشه که حداقل ارزش این همه اعصاب خوردی رو داشته باشهراضی

   بالاخره نوبت من شد، آقای دکتر شاکری بسیار متشخص و مهربون بودن، هیچ سوالی از من نپرسیدن و به محض اینکه سونو رو شروع کردن، گفتن شما بهمن ماه باردار شدی، تو دلیت الان 20 هفته سن داره و یه دختر خانوم خوشکله که لبای خیلی کوچولویی دارهبوس الهی که مامان قربون لبای غنچه ایت بشهمحبت گفتن: توی رحم خیلی خانوم یه گوشه نشستهخندونک عکس حالت نشسته ات رو هم نشونم دادن که خیلی جالب بودچشمک گفتن: از لحاظ ظاهری خدا رو شکر سلامتی، شکاف کام نداری، توی هر دست و هر پا هم پنج تا انگشت داریخندونکمحبت الهی مامان قربونت بشهمحبت بعدش رفتیم داخل بدن شماخندونک دکتر رگهای قلب و کلیه و روده و معده و جمجمه و مغز و همه چیز و همه چیز و دونه به دونه بررسی کردن و گفتن: همه چیز به لطف خدای مهربون خوبه خوبهمتنظر واقعاً کارشون عالی بود و من از نحوۀ سونوگرافیشون خیلی خوشم اومد و حسابی کیف کردمخندونک از بیمارستان که اومدم بیرون با باباجون تماس گرفتم و همه چیز رو تعریف کردم، ایشون هم کلی ذوق کرد و خدا رو مدام شکر میکردفرشته

   خوشگل مامان اینم عکس سونوگرافیتونبوس

   اینم یه عکس از شما که توی عکس اول داری انگشت شصتت رو میخوریخندونک

توی عکس دوم هم که ضربان قلبتونه که مرتب و منظم داره میتپهمحبت

   اینم پاهای خوشگلتونه که باهاش دارین به شکم مامان فشار میارین، آقای دکتر میگه از اندازۀ پاهاتون مشخص که دختر قدبلندی هستیراضی

   خوب مامان خوشگلم امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشیبوس

   راستی جمعه با مامان جون (مامان مامان مریمخندونک) با دایی مهدی و خانومش و ترنم عزیز و باباعلی رفتیم جمهوری تا ببینیم میتونیم برای شما یه چند تیکه خورده ریز بخریم، مامان جون خیلی اصرار داره که زودتر برای شما خرید کنیم، با اینکه روزه میگیره ولی میگه: عیب نداره قبل از اینکه من سنگینتر بشم و هوا گرمتر بشه بریم خریدامون رو انجام بدیمسکوت چون هم جمعه بود و هم ماه رمضون متاسفانه همه مغازه ها بسته بودنغمگین فقط یه چند تا مغازه باز بود که از بین اونا هم فقط یه مغازه لباس نوزادی داشتکچل به هر حال ما یه دست کامل لباس سایز 0 تا 3 ماه براتون خریدیم که من خیلی خیلی دوسشون دارم و از رنگشون خیلی خوشم اومد، امیدوارم به سلامتی تنت کنی مامان جونبوس

   رنگ اصلی این رنگه، تو بقیه عکس ها رنگش واضح نیستچشمک

   قشنگه نه؟زبان

این یه زیرپوش با یه شورت عینکی که با پوشک راحت بتونی بپوشیخندونک

   یه بلوز و شلوار برای دختر نازمبغل

   اینم یه زیردکمه دار رکابی به همراه کلاهچشمک

   متاسفانه دستکش و پاپوشش رو نداشتن که قرار شد دفعه بعد ازشون تهیه کنیمسکوت

   راستی من دقیق نفهمیدم اینا قیمتشون چه جوری بود، همه رو هم شد 76000 تومنآرام

اینم یه دندونی به شکل کیف که داخلش آبه باید بزاریم داخل یخچال خنک بشه بعد شما بزاری روی لثه که لثه اتون اذیت نشه، قیمت این 9000 تومن بودآرام

   بعد هم توی راه برگشت به سمت خونه مامان جون از یه مغازه این شورت (به قول دایی مسعود) شورت یقه هفتخندونک رو برای شما خریدیم، من این مدل شورت و شلوار رو که پشتش طرح داره خیلی میپسندمزبان

   اینم توراش از نزدیکدلخور

   بعد از اینکه ست لباسات رو کامل گرفتم، تصمیم گرفتم اون دو دست دیگه هم که برات گرفتم برم کاملش کنم، ولی متاسفانه مغازه دار کاملش رو نداشت و گفت: یک ماه دیگه بهش سر بزنم، اگر جای دیگه ببینم مدلشون رو براتون تهیه میکنم در غیر اینصورت یه ماه دیگه سر میزنم، فقط تونستم یه تی شرت آستین کوتاه با یه شلوار از مدل گل براتون تهیه کنمخواب آلود اینا با هم شد 32000 تومندرسخوان

   توی این خریدها مامان برای خودش هم یه تی شرت خیلی قشنگ خرید که روش اومدن شما رو نوید میده، خریدمش 17000 تومن خیلی دوسش میدارمخندونک Coming Babyبوس

 

   شما داری 22 هفته رو سپری میکنی، مامان و بابا خیلی دوست دارن و منتظر حضور سبزت هستن، بهترین و زیباترین دختر دنیابوس

پسندها (2)

نظرات (13)

mali6410
18 تیر 93 10:34
مثل همیشه همه چی عالی بود مریم جون انشالله این روزا زود تموم شه ونی نی رو بگیری تو بغلت کلی ذوق کنی.
...مامی مریم...
پاسخ
مثل همیشه از حسن نظر و پیغامت ممنونم سلامت باشی انشالله بعد از ماه رمضون خبر بارداریت رو میشنوم عزیزم
مامان ساناز
18 تیر 93 10:50
اى جووونم مامانى زياد سونو نرو تو رو خدا به هر حال اشعه داره راستى منم به محض اينکه عکس سونو رو ديدم با خودم گفتم چه دخملى قد بلندى ماشالا راستى خيى لباس ميخرى ها ولى همه لباسا نازن و خوشگل خيلى با سليقه اى عزيزم
...مامی مریم...
پاسخ
دیگه نمیرم تا سر موعدش آخی مرسی عزیزم سلامت باشی نظر لطفته، همسرم هم همینو میگه تصمیم گرفتیم فقط برای 0 تا 3 ماه و یه چند تا تیکه کم هم برای 3 تا 6 ماه بگیریم، میخوام به دنیا بیاد ببینم چه رنگی به پوستش میاد، درشته یا ریز بعد براش حسابی خرید کنم، الان دیگه اون دو دست لباسش رو هم کامل کنم میشه سه دست لباس 0 تا 3 ماه یه دستم برای 3 تا 6 ماه و دو دوستم لباس مهمونی برای این سن میخرم دیگه لباس نمیگیرم، قول میدم همش تقصیره مامانمه، اون بیشتر از من ذوق خرید داره
تينا
18 تیر 93 10:52
عزيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم چه خوشگل انگشتشو مي مكيد يعني بدنيا بياد هم اين عادت باهاش ميمونه؟ لباسا خيلي خيلي خيلي ناز بودن آفرين به سليقه ت ماماني خداروشكر كه بابت سونو هم خيالت راحت شد انشاله نيني بسلامتي باقي راه رو طي ميكنه و مياد تو بغلت نينيت از قدش به خاله تيناش رفته ، قد بلنده
...مامی مریم...
پاسخ
آره منم کلی کیف کردم چون توی این سن دستشون قدرت لمس کردن و گرفتن رو پیدا میکنه معمولا دوست دارن همه چیز و بگیرن که خوب اونجا هم به جز انگشت دست و پا و بندنافشم چیزی دم دستش نیست دیگه وقتی هم به دنیا میان تا دست به دستشون میزنی سریع انگشتت رو میگیرن راست میگی تینا، مرسی که تایید کردی من از اون روز 50 بار بازشون کردم ذوق کردم دوباره تاشون کردم مرسی تینا جونم، ایشالله بچه ام به دایی اش رفته اونم قد بلنده، پدرم هم قد بلنده ولی خوب باشه به خاله تیناش رفته
بالاکس
18 تیر 93 11:13
چه دخمل جیگریه چه خوشگل دستشو میخوره آخی نازی بازم لباسای قشنگ قشنگ خریدی مبارک باشه به شادی تنشو کنی خدارو شکر که همه چی تو سونو عالی بود ایشالا تا آخرشم به همین خوبی پیش بره و زودی نی نی نازت بیاد تو بغلت
...مامی مریم...
پاسخ
انشالله نی نی خودت فاطمه جان خوشحالم که میپسندین، دوست دارم دخترکم خوشتیپ باشه شما با نظراتتون امیدوارم میکنین انشالله هر چی زودتر آبان بشه
مامان ساناز
18 تیر 93 11:17
واسه انتخاب لباس هم سعى کن پاييزه بخرى که بى استفاده نمونه اره واقعا ادم ذوق داره فقط خريد کنه منم هى قول ميدم باز وسوسه ميشم راستى تاپ لاىن لباس دخترونه هاى خوشگلى واسه دخملا من ى طرح قهوهاى گلدارشو خيلى ميدوستم www.ninilazem.com از اينجا ببين
...مامی مریم...
پاسخ
آره چون تو پاییز به دنیا میاد باید لباس های گرم براش بگیرم ولی چون الان تابستونه توی مغازه ها بیشتر لباس فصل هستش بعدشم آدم از لباسای لختی بیشتر خوشش میاد واسه نی نی آهان طرح چتر و میگی آره دیدم اونم قشنگه ولی وقتی میری توی مغازه انقدر چیزای قشنگی میبینی که دلت میخواد همشونو بخرین، من که فعلا لباس سایز صفر دیگه نمیخرم فقط اون دو دست و کامل میکنم
تينا
18 تیر 93 11:23
آره خيلي ناز بود من از حدود 400 كيلومتر اونطرف ترت كلي ذوق كردم و نازشون كردم راستش تاحالا اين طرحي نديده بودم نميدونستم لباس نوزاد تركيبي از عروسكي و گل و بلبل هستش فكر ميكردم همه عروسكين بسيار قشنگ و خواستني بود ميبيني لباس واسه نينيه دخمل چقدر متنوع تره نه ديگه باباجون و دايي جونش بجاي خودش اما قدش به خاله تينا رفته
...مامی مریم...
پاسخ
قربونت برم عزیزم انشالله برای نی نی خودت بگیری و کیفش و ببری منم این مدل رو تا دیدم گرفتم اصلا به مدل های دیگه نگاه نکردم از رنگ سرخ آبیش هم خیلی خوشم اومد واقعا خرید واسه دختر خیلی کیف میده چون هم تنوع زیاده هم میشه جینگیل پینگیل خرید یه عالمه گلسر هم براش گرفتن که هنوز به دستم نرسیده در اولین فرصت عکس اونا رو هم میزرام خاله تینای قد بلند
شفق
18 تیر 93 12:30
آخی نازی انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد و این لباسهای خشگلو تنش کنی بعدم ما عکسای نازشو ببینیم هوراااااااااااا
...مامی مریم...
پاسخ
انشالله عزیزم انشالله برای شما هم زود اتفاق بیافته و لباسای خوشگل خوشگل براش بخری
شفق
18 تیر 93 14:13
راستی هنوز برای فسقلی نازت اسم انتخاب نکردین؟
...مامی مریم...
پاسخ
از چند تا اسم خوشمون میاد ولی هنوز تصویت نشده
سحر
18 تیر 93 15:21
سلام عزیز خدارو شکر نی نی همه چیش سالمه و خیالت هم راحت شد وای مریم جون لباس چند تیکش عالیییییییییییییی بود محشر بود شدییییییییید عاشقش شدم اصلا تا حالا لباس اینجوری ندیدم که گل داشته باشه و شلوارش انقدر گل گلی و خوشگل مخصوصا اون زیر دکمه داره وای خیلی ماه بود اگر اینجا بود مغازش با اینکه نی نی ندارم میرفتم میخریدم لباس خودم خیلی ملوس بود
...مامی مریم...
پاسخ
سلام سحر جان مرسی عزیزم خدا رو شکر، خوشحال میشم که میپسندین انشالله وقتی که نی نی اومد تو دلت خودم برات میخرم عزیزم ممنونم عزیزم قابل نداره
saharr
18 تیر 93 15:22
اون ارسال قبلی که اسمش سحر بود منماااااا یهووی یادم رفت همیشه فینگیلیش میزنم اسممو جایsaharr نوشتم سحر
...مامی مریم...
پاسخ
از روی آی پیت فهمیدم عزیزم
04OX07XivvsuuiQfg2IWT01a8IFH5_AT2QY01cS6E6v1sorPaz4i30MBQTheEroD
21 تیر 93 13:45
واي گفتي گل سر دلم غش و ضعف رفت انشاله همه خانوماي منتظر اين حس زيبا رو تجربه كنن
...مامی مریم...
پاسخ
انشالله تینا جون
مامان بهار
25 تیر 93 16:58
ممنون عزیزم بابت نظرت من خودمم اسم باران مد نظرمه .... چقدر هزینه ها تو تهران زیاده واقعا تعجب کردم ...من سونوی چهار بعدی رو با سیدی تو بهترین سونوگرافی یزد فقط و فقط با 120 تومن انجام دادم .....تعجب میکنم از این نرخ های گزاف.شما اسم انتخاب نکردی؟؟؟
...مامی مریم...
پاسخ
انشالله به سلامتی باران خیلی قشنگه به بهار هم میاد خیلی زیاده، خدا رو شکر که بیمه هستم وگرنه که هیچی اسم هنوز به صورت قطعی نه، از چندتا اسم خوشمون میاد ولی هنوز تصویب نشده
مارال
29 تیر 93 10:28
سلام عزیزم اول بگم خیلی دلم برات تنگ شدهسلابعدشم که به سلامتی خدا رو شکر که همه چی عالیه واقعا سلیقت قشنگه لباسایی که میخری خیلی نازن وای الهییییی وقتی پاهاشو دیدم ها دلم غشششش رفت ای جانم انشالاه که به خوشی و خوبی زایمان کنی گلم و نینی سالم تو بغلت باشه آمینو
...مامی مریم...
پاسخ
سلام مارال جون مرسی که بهمون سر زدی ما هم دلمون تنگ شده بود برات قربونت برم عزیزم قابلتو نداره، انشالله برای خودت عزیزم