تودِلیتودِلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

...حاصل عشق مامان و بابا...

...دستاورد...

1393/4/7 11:23
نویسنده : ...مامی مریم...
1,914 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام به خانوم خوشگلم که هنوز مامان نتونسته یه اسم به خوشگلی خودش براش پیدا کنهخطا

   دختر گلم بالاخره روزهای سخت امتحان به پایان رسیدخندونک از اونجایی برات میگم که بعد از انجام غربالگری دوم و فهمیدن جنسیت شما برای نشون دادن جواب آزمایش با دکترتون تماس گرفتم و بعد از اوّلین امتحان رفتم پیششون، ایشون سونورو دیدن و گفتن: خدا رو شکر همه چیز خوبهبوس بعدشم یه سونو انجام دادیم و دکتر تائید کردن که یه دختر خوشگل تو دل مامانیهبوسخندونک

   اینجا شما 19 هفته و دو روز سن داریفرشته

   خدای مهربون رو هزاران بار شکر که شما جاتون تو دل مامان خوبه و روز به روز داری خانومتر و بزرگتر میشی تا موقع به دنیا اومدنت بشه، تو یه فرشته آسمونی هستی که میخوای پا رو دنیای ما زمینی ها بزاریبوس قدمت رو چشمام عزیزممحبت

   تو این هفته که من شدیداً درگیر امتحان بودم و تقریباً هر روز امتحان داشتم فروشگاه دبنهامز و پیری مامان حراج 70% درصد گذاشته بودنعصبانی اصلاً وقت شناس نیستن کچلمامان که نمیتونست بره ولی عمه مهری (عمۀ مامان مریم) زحمت کشید رفت و برات کلی لباسای قشنگ خرید، دستش درد نکنهخجالت من که خیلی خوشم اومد مطمئنم که شما هم میپسندیچشمک

دستاوردهای دبنهامزخندونک

   این پیرهن خوشگل قبل از حراج 140 هزار تومن قیمت داشته که عمه توی حراج 70% خریدن 42200خندونک

   این پیرهن هم دو تیکه است یعنی هم میشه با تیشرت زیرش پوشید هم جدا، قبل از حراج 106 هزار تومن بعد از حراج 31900 خریده شدهچشمک

   من اینو خیلی دوست دارمخندونک قبل از حراج 123000 و بعد از حراج 36100 خریده شده که مثل بالایی هم میشه تک پوشید هم با زیرسارافونیخندونک

   اینم یه سرهمی گرم، داخلش کرکیهدرسخوانقبل از حراج 106 و بعد از حراج 31900 هزار تومن شده بوددلخور

دستاوردهای پیریمامانخندونک

   این سوئیشرت قبل از حراج 126 هزار تومن و بعد از حراج 38000 تومن شده بودچشمک

اینم پشتشخندونک

آخ جون اینم خیلی دوست دارم مامان جونخندونک نازکه و بیشتر حالت یه کت تزئینیه بهاره است که انشالله عید تنت میکنمبوس قبل از حراج 126 هزار تومن و بعد از حراج 38000 تومن شده بودخندونک

اینم یه بلوز شلوار راحتیراضی قبل از حراج 114 هزار تومن و بعد از حراج 34100 تومنزیبا

اینم آخرین خرید که 11000 تومن بودآرام

   بعد از تموم شدن امتحانام بابایی گفت جشن پایان امتحانات بگیریمخندونک با اجازتون برای شام رفتیم یه کباب خوشمزه خوردیم و این بلوز رو براتون خریدیم 8500 تومنخندونک

   جمعه هم به خاطر اینکه خونه رو توی ده دوازده روز گذشته باز هم به خاطر امتحانا تمیز نکرده بودم با کمک بابایی خونه رو سر و سامون دادیم و بعد از خواب نیمروزی خندونک رفتیم به یه بازاری که نزدیک خونمونه، خوب اونجا هم یه عالمه لباس بچگونه داشت و ما هم نمیخواستیم دست خالی برگردیم خونه دیگهخندونک البته چون لباسایی که برای شما خریدیم همشون برای 3 ماهگی تا یکسالگی بودن، اینبار لباس های سایز صفر خریدیم که انشالله بعد از به دنیا اومدنتون تا هر وقت که اندازتون بود بپوشین و لذتشو ببرینخندونک

   این به سلیقه پدر مهربان، 18000 تومن، یه بادی که بابا میگه: چون شما تو پاییز به دنیا میاین باید آستین بلند باشه تا سردتون نشهسکوت

ایم پشتشخندونک

   اینا هم به سلیقه مامان که گفت: توی خونه گرمه دخترم گرمش میشه گناه دارهخندونک بادی 15000 تومنزبان

   اینم بلوز شلوار ست بادی که بلوزش 14000 تومن و شلوارش 10000 تومن شدآرام

   مامان جونم امیدوارم همه اینا رو با دل خوش بپوشی، همیشه صحیح و سلامت باشی و به زندگی من و بابایی خیر و برکت و شادی بیاری که سالهای سال کنار هم دیگه از زندگیمون لذت ببریم، انشاللهمتنظر

   دختر گلم این روزا روزهای ماه رمضان هم هست با اون قلب پاک و مهربونت از خدای مهربون بخواه که دل همه خاله هایی که نی نی میخوان رو شاد کنه و تو همین روزای عزیز بهشون نی نی های خوشگل و صحیح و سالم و صالح مثل خودت بده عزیزمبوسمتنظر

   من و بابا شدیداً منتظر حضورت هستیمبوس

 

پسندها (2)

نظرات (13)

mali6410
7 تیر 93 11:45
سامی جون مبارک دختر خوشگل ونازت باشه انشالله به دلخوشی بپوشه چقد قیمتاش مناسب بود البته بعد حراج
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی ملیحه جان آره قبل از حراج اصلا نمیشه سمت این فروشگاه ها رفت ولی بعد از حراج خیلی مناسب میشه، برای همه سنین داره کفشای 200 - 300 تومنی توی حراج میشه 60 -70 تومن
تينا
7 تیر 93 11:46
آخي عزيزم خيلي نازن لباس كوچولوها منم عاشق سارافون سورمه ايه شدم خيلي نازه انشاله همشو به شادي و سلامتي تنش كني عزيزم
...مامی مریم...
پاسخ
سلام عشقم قابل شما رو نداره دختردار که شدی لنگه اش رو برات میخرم انشالله مرسی تینا جان
تينا
7 تیر 93 11:51
مبارك دخمل گلت باشه عزيزم مرسی عزیزم
saharr
7 تیر 93 12:13
به به به چه لباسای ملوسو خوشگلی به سلامتی و دل خوش تن نی نی بکنی مبارکه نی نی باشه هرچند مامان وبابا ها بیشتر ذوق میکنن ایشالله چند ماهه باقی مونده هم همینجوری خوب پیش بره بیشتر مواظب خودت باش
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی سحر جونم من بیشتر ذوق میکنم علی واسه لباسای کوچیک ذوق میکنه اگه لباس یه خورده بزرگ باشه مثلا ماله یکسالگی به بعد باشه خیلی ذوق نمیکنه انشالله چشم
رویا
7 تیر 93 14:14
خیلی لباساش خوشگله به شادی و سلامتی بپوشه عزیزم بیشتر مواظب خودت باش عزیزم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی رویا جون سلامت باشی، انشالله شازده پسر شما
بالاکس
7 تیر 93 18:46
وای چه لباسای خوشگل مشگلی خریدی سامی جونم مبارک دختر نازت باشه من عاشق لباسای دخترونه ام اصن نی نی دخترو بخاطر لباسای خوشگلشون دوس دارم ایشالا به شادی تن نی نی کنی عکساشو بذاری ماهم ببینیم ذوق کنیم
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی فاطمه جون سلامت باشی آره لباسهای دخترونه خیلی خوشگلتره اصلا آدم دلش ضعف میره پیرهن و دامن و شورت لی دخترونه میبینه، آدم جوگیر میشه هی بچه دار شه انشالله عزیزم من به صورت آن لاین براتون عکس میزارم شما هم حالشو ببرین
مامان بهار
8 تیر 93 16:27
سلام مریم جون ...بلاخره جنسیت نی نی ناز ما معلوم شد .بهار من حالا یه ابجی داره ...یه ابجی ناز و کوچولو ....که جبران خواهر نداشته ی من رو بهارم و این یکی گل گلدونم رو بیرون بیارن ... وای رفتیم تو مرحله بحرانی انتخاب اسم ...... 928
...مامی مریم...
پاسخ
به به مبارک شما و بهار خانوم گل خواهر خیلی خوبه منم نداشتم ولی اونایی که داشتن میگن خوبه انشالله قدمش خیر باشه و سالم و تندرست به دنیا بیاد راست میگی یکی از سختترین مراحلش انتخاب اسمه، قبلا اسمای دخترونه زیادی رو دوست داشتم ولی الان خیلی وسواس به خرج میدم، هر اسم قنشگی که به بهار بیاد پیدا کنم حتما حتما برات ارسال میکنم عزیزم
افسونی
8 تیر 93 18:12
عزیزم مبارکش باشه به خوشی تنش کنی ایشالله
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی افسون جونم انشالله شازده پسرای شما هم همیشه سلامت باشن
parvin*
8 تیر 93 21:02
من میخوام هوادارت باشم نمیشه
...مامی مریم...
پاسخ
پروین جون گزینه میپسندم رو بزنی به لیست هوادرها اضافه میشی
مامان عاطی(مرجان)
10 تیر 93 18:55
سلام عزیزم'خریداتون خیلی ناز و با سلیقه بودن'دست عمه جونش درد نکنه انشاله دخمل خوشگلت به سلامتی بیاد و به سلامتی ازشون استفاده کنه منم عاشق لباسای سایز ریزم'خصوصااااا دخترونش'آدمو دیوونه میکنه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی مرجان جون نظر لطفته انشالله وسایل دخترونه جذابیت بیشتری نسبت به پسرونه داره به قول شما مخصوصا کوچولو موچولوهاش
sanaz
11 تیر 93 16:46
لباساش خيلى نازبودن مخصوصا اون سارافون سورمه اى مبارک نى نى باشه
...مامی مریم...
پاسخ
مرسی ساناز جون انشالله شما هم لباس های گل پسرت رو به سلامتی و دل خوش تنش کنی عزیزم
شفق
16 تیر 93 23:12
سلام عزیزم امیدوارم این دوران شیرین را با خوبی و سلامتی سپری کنی منم از وقتی سایتت رو دیدم میخوام برای کوچولوم همین کارو انجام بدم ان شاالله یه دخمل تپل و ناز خدا بهت هدیه بده
...مامی مریم...
پاسخ
سلام دوست عزیزم، ممنونم انشالله، تو دلت کوچولو داری به سلامتی؟ ممنونم انشالله شما هم هر چی از خدا میخوای همون رو بهت بده
شفق
18 تیر 93 12:21
مرسی عزیزم راستش تازه اقدام کردیم ولی خیلی میترسم از اینکه خدا منو لایق مادری ندونه
...مامی مریم...
پاسخ
به سلامتی عزیزم، اصلا نترس و به خدا ایمان داشته باش من شنیده بودم ممکنه تا یکسال طول بکشه و خودم فکر میکردم چندین ماه طول میکشه ولی به خواست خدای بزرگ ماه دوم اقدامم باردار شدم